ENTERCITY.GR - ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΧΑΝΙΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ - ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΚΡΗΤΗ


Διαφήμιση
ΑΡΧΙΚΗ arrow ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ arrow ΕΙΔΗΣΕΙΣ arrow ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΠΟΝΟΔΟΝΤΟΣ : ΤΙ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ | Εκτύπωση |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ο πονόδοντος είναι ο πόνος που εντοπίζεται μέσα ή γύρω από το δόντι.

Οι βασικές αιτίες που προκαλούν πονόδοντο είναι οι εξής:

-Τερηδόνα
-Οδοντικό απόστημα
-Σπάσιμο δοντιού
-Φθαρμένο σφράγισμα
-Επαναλαμβανόμενες κινήσεις, π.χ. μάσημα μαστίχας ή τρίξιμο δοντιών
-Φλεγμονή στα ούλα

Συμπτώματα
-Έντονος ή επίμονος πονόδοντος με σουβλιές. Μπορεί να αισθάνεστε πόνο μόνον όταν ασκείται πίεση στο δόντι.
-Πρήξιμο γύρω από το δόντι
-Πυρετός ή πονοκέφαλος

Πότε πρέπει να πάτε στον οδοντίατρο
-Αν έχετε πονόδοντο που διαρκεί πάνω από δυο μέρες.
-Αν ο πόνος είναι ανυπόφορος
-Αν έχετε πυρετό, πόνο στο αυτί ή πόνο όταν ανοίγετε πολύ το στόμα σας

Αντιμετώπιση
Η θεραπεία του πονόδοντου εξαρτάται από την αιτία που τον προκαλεί. Αν ο πονόδοντος οφείλεται σε τερηδόνα, θα χρειαστεί να κάνετε σφράγισμα ή εξαγωγή. Αν οφείλεται σε φλεγμονή στο νεύρο του δοντιού, μπορεί να χρειάζεται να γίνει απονεύρωση.

 


Πηγή ONMED
 
ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΜΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΦΕ | Εκτύπωση |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι άνθρωποι που πίνουν τρεις έως πέντε καφέδες την ημέρα, έχουν μικρότερο κίνδυνο να φράξουν οι αρτηρίες τους και να πάθουν έτσι έμφραγμα ή εγκεφαλικό, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα.

Η μελέτη αναμένεται να αναζωπυρώσει την επιστημονική διαμάχη για το κατά πόσο ο καφές τελικά κάνει καλό στην καρδιά. Αν και προηγούμενες έρευνες έχουν πυροδοτήσει ανησυχίες για πιθανή αύξηση του κινδύνου για έμφραγμα λόγω της αυξημένης κατανάλωσης καφέ, μια πρόσφατη μελέτη (μεταανάλυση 39 δημοσιευμένων ερευνών) φαινόταν να δείχνει το αντίθετο, ότι δηλαδή μετριάζεται ο κίνδυνος για την καρδιά, εφ’ όσον δεν πίνει κανείς μεγάλες ποσότητες καφέ.

Άλλες μελέτες έχουν συσχετίσει την κατανάλωση καφέ με βελτιωμένη ευαισθησία στην ινσουλίνη και άρα με μειωμένο κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2, αλλά επίσης με αυξημένα επίπεδα «κακής» χοληστερίνης (LDL) και αρτηριακής πίεσης.

Στη νέα μελέτη, οι ερευνητές του Τμήματος Επαγγελματικής και Περιβαλλοντικής Ιατρικής του νοσοκομείου Κανγκμπούκ Σάμσουνγκ της Σεούλ και του Τμήματος Επιδημιολογίας της Σχολής Δημοσίας Υγείας του Πανεπιστημίου Τζον Χόπκινς των ΗΠΑ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό "BMJ Heart", μελέτησαν 25.138 άτομα με μέση ηλικία 41 ετών, χωρίς ενδείξεις καρδιοπάθειας.

Στόχος των επιστημόνων ήταν να εξετάσουν τη σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση καφέ και στην παρουσία ασβεστίου στη στεφανιαία αρτηρία, κάτι που αποτελεί πρόωρη ένδειξη για στεφανιαία αθηροσκλήρωση, δηλαδή για τη δημιουργία αθηρωματικής πλάκας, η οποία μπορεί να προξενήσει στένωση, σκλήρυνση και τελικά φράξιμο των αρτηριών (θρόμβωση), με κατάληξη την πρόκληση εμφράγματος ή εγκεφαλικού.

Οι συμμετέχοντες, μεταξύ άλλων, υποβλήθηκαν σε τομογραφίες της καρδιάς και των αρτηριών για τη διάγνωση τυχόν συγκέντρωσης ασβεστίου στο εσωτερικό τους. Οι επιστήμονες, διαπίστωσαν πως ασβέστιο ανιχνεύθηκε στο 13,4% των συμμετεχόντων στην έρευνα, οι οποίοι κατά μέσο όρο έπιναν 1,8 καφέδες τη μέρα. Η επίπτωση στις αρτηρίες διέφερε ανάλογα με την κατανάλωση του καφέ.

Σε σχέση με όσους δεν έπιναν καθόλου καφέ, το ποσοστό ασβεστίου στις αρτηρίες ήταν περίπου 40% λιγότερο σε όσους έπιναν τρεις έως πέντε καφέδες, 35% λιγότερο για όσους έπιναν έναν έως τρεις, 23% λιγότερο για όσους έπιναν λιγότερο από έναν και 19% λιγότερο για όσους έπιναν τουλάχιστον πέντε καφέδες τη μέρα.

Έτσι, όσοι πίνουν τρεις έως πέντε καφέδες, φαίνεται να έχουν τον μικρότερο κίνδυνο για φραγμένες αρτηρίες, σε σχέση με όσους είτε πίνουν πολύ καφέ, είτε καθόλου. Οι ερευνητές πάντως ανέφεραν ότι τα πορίσματά τους πρέπει να επιβεβαιωθούν από περαιτέρω έρευνες, γι’ αυτό, προς το παρόν, τουλάχιστον, δεν μπορούν να συστήσουν στους ανθρώπους να πίνουν καφέ για να προστατεύσουν την καρδιά τους.

Οι ειδικοί στις ΗΠΑ θεωρούν ότι έως 400 μιλιγκράμ καφεΐνης την ημέρα φαίνεται να είναι ασφαλής ποσότητα για τους περισσότερους υγιείς ενήλικους. Στη Βρετανία δεν υπάρχει ανώτατο συνιστώμενο όριο για την κατανάλωση καφέ, εκτός από τις εγκύους, που δεν πρέπει να καταναλώνουν πάνω από 200 μιλιγκράμ καφεΐνης ημερησίως. Ενδεικτικά, ένας καφές φίλτρου περιέχει περίπου 140 mg καφεΐνης, ενώ ένα φλιτζάνι τσάι τη μισή ποσότητα (75 mg).

 


Πηγή NEWS
 
Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΙΠΟΣ | Εκτύπωση |
ΕΠΙΣΤΗΜΗ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε από ειδικούς του Αμερικανικού Ινστιτούτου Υγείας και παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Ενδοκρινολογικής Εταιρείας δείχνει ποιο είναι το διατροφικό πρόγραμμα που μας βοηθά να απαλλαγούμε εγγυημένα από το επίμονο λίπος.

Στη σχετική δοκιμή συμμετείχαν 19 άτομα και οι ειδικοί παρακολουθούσαν στενά τους συμμετέχοντες ώστε να διασφαλίσουν ότι όλοι κατανάλωναν ακριβώς τον ίδιο αριθμό θερμίδων, λαμβάνοντας όμως τις θερμίδες αυτές από διαφορετικές πηγές.

Το crash test έγινε μεταξύ της δίαιτας με λίγα λιπαρά και της δίαιτας με λίγους υδατάνθρακες και οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η δίαιτα με λίγα λιπαρά είναι πιο αποτελεσματική ώστε να συρρικνωθούν τα αποθέματα λίπους στο σώμα.

Όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα του BBC, τα άτομα που ακολούθησαν τη δίαιτα με λίγα λιπαρά έχασαν κατά 67% περισσότερο λίπος, ποσοστό εξαιρετικά εντυπωσιακό. Όλοι οι συμμετέχοντες ήταν παχύσαρκοι και είχαν κατά μέσο όρο ποσοστό λίπους 40% στο σώμα τους όταν ξεκίνησε η δοκιμή.

Αρχικά, οι συμμετέχοντες ακολούθησαν για πέντε ημέρες ένα διατροφικό πρόγραμμα που περιελάμβανε 50% υδατάνθρακες, 35% λιπαρά και 15% πρωτεΐνες. Στη συνέχεια, για διάστημα έξι ημερών, οι μισοί ακολούθησαν τη δίαιτα με λίγα λιπαρά (72% υδατάνθρακες, 7% λιπαρά και 21% πρωτεΐνες) και οι άλλοι μισοί τη δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες (30% υδατάνθρακες, 49% λιπαρά και 21% πρωτεΐνες).

Μετά το διάστημα των έξι ημερών, οι συμμετέχοντες έκαναν ένα διάλειμμα δύο εβδομάδων και στη συνέχεια οι δύο ομάδες ακολούθησαν την αντίθετη δίαιτα από πριν για έξι ακόμη ημέρες. Οι ειδικοί τονίζουν ότι η δοκιμή έγινε σε αυστηρά ελεγχόμενο περιβάλλον.

Οι συμμετέχοντες κατανάλωναν τα ίδια γεύματα κατά τη διάρκεια της δοκιμής, κάτι που στην πραγματική ζωή μπορεί να οδηγήσει την προσπάθεια απώλειας βάρους σε αποτυχία. Για να έχει αποτέλεσμα η δίαιτα, απαιτείται μακροπρόθεσμη τήρηση των διατροφικών κανόνων.

Ο καρδιολόγος Δρ Aseem Malhotra σημειώνει επίσης ότι η πρόσληψη λιπαρών σε ποσοστό 7% είναι εξαιρετικά χαμηλή και μπορεί να στερήσει από τον οργανισμό πολύτιμα λιπαρά οξέα ή να αποτρέψει την απορρόφηση λιποδιαλυτών βιταμινών.

Πηγή ONMED
 
 
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΡΙΨΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΕ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ

Video Player

ΚΑΙΡΟΣ

Ηράκλειο
24°C
Ηράκλειο 24°C | Χανιά 26°C | Αθήνα 24°C | Θεσ/νίκη 26°C

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ENTERCITY.GR

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ

Δεν υπάρχει γιορτή
Διαφήμιση

Προβληθείτε στο Entercity.gr :: Η εταιρεία μας :: Οι συνεργάτες μας :: Κατασκευή ιστοσελίδας :: Καταχωρήστε το site σας :: Free Internet :: Επικοινωνία