Διαβάστε ολα τα τελευταία νέα σε τίτλους
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ EVENTS ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Ηράκλειο • Ρέθυμνο • Χανιά • Άγιος Νικόλαος • Ιεράπετρα • Σητεία
TO ENTER•CITY ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ENTER•PORTAL!!! ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ PORTAL ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ

ENTERPORTAL.gr

ΑΡΧΙΚΗ arrow ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ arrow ΓΥΝΑΙΚΑ - LIFE & STYLE arrow ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥΣ

ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥΣ
1271.jpgΗ Ζέτα Μακρυπούλια, ο Γιώργος Καπουτζίδης, η Μαρία Κορινθίου και η Κατερίνα Λέχου μίλησαν στον Αλέξανδρο Πρίφτη και στο Down Town Κύπρου, για το ομορφότερο καλοκαίρι της ζωής τους και ξεχώρισαν τις πιο ευχάριστες αναμνήσεις τους.

Ζέτα Μακρυπούλια

Το καλοκαίρι είναι η εποχή μου! Και, ευτυχώς, έχω αρκετά καλοκαίρια που θυμάμαι ότι ήταν υπέροχα. Το ένα ήταν το καλοκαίρι που κάναμε τη “Μήδεια”, το 2007 αν δεν κάνω λάθος. Παρόλο που δουλεύαμε, ήταν μία περιοδεία που θα τη χαρακτήριζα μία μεγάλη πενταήμερη εκδρομή, ένα ξέφρενο πάρτι. Όπως θυμάμαι και τα επόμενα καλοκαίρια, τότε που κάναμε διακοπές με τους φίλους μου.

Ωραίο καλοκαίρι ήταν και το προπέρσινο, αλλά και το περσινό -δεδομένου ότι είχα πλέον μία άλλη προσωπική ζωή. Γενικά, τα καλοκαίρια βρίσκω τον τρόπο να περνάω καλά! Μου αρέσουν. Κάνεις διακοπές, ξεκουράζεσαι, έχεις άλλη διάθεση, είσαι ανάλαφρος.

Εκτός από την Πάρο -στην οποία περνάω ούτως ή άλλως πολύ ωραία- έχω κάνει υπέροχες διακοπές στην Κύθνο, αλλά και στην Κρήτη. Έχω πάει δυο τρία χρόνια μαζεμένα σε αυτά τα νησιά, και πέρασα φανταστικά. Η Κρήτη δεν είναι τόσο ήσυχο νησί βέβαια, αλλά είναι τόσο μεγάλο που μπορείς να βρεις και μέρη τα οποία να μην έχουν πολύ κόσμο και να περάσεις όμορφα. Από την άλλη, η Κύθνος μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί είναι ένας τόπος που δεν έχει πάρα πολύ κόσμο, που δεν έχουν “εκμεταλλευτεί” ακόμη τις παραλίες της -είναι λίγο σαν άγονο μέρος- και εγώ, αυτά τα μέρη πάντα τα λάτρευα. Θυμάμαι, για παράδειγμα, ότι κάθε μέρα έβρισκα και μία καινούργια παραλία, στην οποία ήμουνα εγώ και δύο τρεις, το πολύ, παρέες ακόμα. Ένα όνειρο.

Γιώργος Καπουτζίδης

Κάθε καλοκαίρι πηγαίναμε τουλάχιστον ένα μήνα, από το πατρικό μου στις Σέρρες, στην Ασπροβάλτα Θεσσαλονίκης για διακοπές. Ένα από τα καλοκαίρια αυτά, μικρός ήμουν θυμάμαι ακόμα, εγώ άρχισα να φεύγω από το σπίτι. Έτσι, μου την έδινε ξαφνικά, δεν άντεχα και έπαιρνα τους δρόμους. Τότε άρχισα να ανακαλύπτω την αγάπη μου για τον κινηματογράφο και κάθε μέρα έφευγα από το σπίτι και πήγαινα σινεμά, χωρίς να τους το λέω. Μία μέρα λοιπόν, απόγευμα ήταν απ’ ό,τι θυμάμαι, έπιασε μία φοβερή καταιγίδα. Αέρας, έφευγαν τέντες, έφευγαν οι καρέκλες από τα τραπέζια, οι γλάστρες απ’ τα μπαλκόνια…Κανονική θεομηνία! Εγώ είχα ήδη φύγει από το σπίτι και ήμουν στο λούνα παρκ. Νομίζω ότι ήμουν ανεβασμένος σε μία βάρκα-κούνια, έκανα πέρα δώθε, είχα κουκουλωθεί κιόλας και περίμενα να σταματήσει η μπόρα, όταν βλέπω δυο φιγούρες να έρχονται προς το μέρος μου. Γυρίζω και βλέπω την αδερφή μου να με ψάχνει παντού μαζί με την κολλητή της, η οποία την ρώτησε “ποιο να είναι άραγε αυτό το παιδάκι εκεί;”. “Α, αυτός; Αυτός είναι ο βλάκας ο αδελφός μου!”, της είπε. Τους είχα ανησυχήσει όλους τότε εκείνο το καλοκαίρι.

Επίσης, θυμάμαι πως ένα από τα ωραιότερά μου καλοκαίρια, αν όχι το ωραιότερο, ήταν το περσινό, όπου έκανα το γύρο της Ευρώπης με το αυτοκίνητο. Ούτε κι εγώ ξέρω πως το αποφάσισα αυτό. Ξεκίνησα το πρωί της 18ης Ιουνίου από τη Θεσσαλονίκη και γύρισα στις 25 Ιουλίου. 37 μέρες! Έκανα 10.000 χιλιόμετρα! Το βράδυ, πριν φύγω, δεν σου κρύβω ότι έτρεμα από το φόβο μου. Θυμάμαι πως, μια νύχτα, όταν έφυγα από την Πολωνία και έφτασα στη Λιθουανία, ήταν η ημέρα που αγωνιζόταν η Ελλάδα με τη Γερμανία στο Euro, έβρεχε καταρρακτωδώς, της τρελής γινόταν, και είχα γίνει μούσκεμα! Άσε που ήμουν μόνο με το κοντομάνικο και τουρτούριζα! Μπαίνω σε ένα ξενοδοχείο και ζητάω ένα δωμάτιο. Μόλις βλέπει το διαβατήριό μου, ο υπάλληλος στη ρεσεψιόν, μου λέει “ο αγώνας έχει ξεκινήσει εδώ και 5 λεπτά. Είναι 0-0!”. “Αχ, δεν θα τον δω γιατί τον φοβάμαι λίγο!”, του απάντησα και ανέβηκα πάνω γελώντας. Αυτό ήταν ένα από τα αστεία περιστατικά που μου συνέβησαν σε αυτό το ταξίδι μου. Ωστόσο, ήταν ένα από τα ωραιότερά μου καλοκαίρια, γιατί ανακάλυψα τον εαυτό μου και ξεπέρασα τα όριά μου!

Κατερίνα Λέχου

Για μένα δεν υπάρχει αυτό που λέμε “ωραιότερο καλοκαίρι”, μόνο αγαπημένες μνήμες και νοσταλγικές στιγμές. Θα σας μιλήσω για το πρώτο μου καλοκαίρι, όταν ήμουν αρκετά μικρή, στην Νταμούχαρη, στο Πήλιο. Εκεί πηγαίναμε κάθε χρόνο με τους γονείς και τους συγγενείς μας και καθόμασταν δυόμιση και τρεις μήνες -όχι όπως κάνουμε σήμερα που, ουσιαστικά, δεν προλαβαίνουμε να ξεκουραστούμε. Έχει χαραχτεί μέσα μου αυτή η περιοχή και αυτές οι στιγμές, γιατί ήταν οι πιο ανέμελες της ζωής μου. Το Πήλιο συνδυάζει τη χαρά του βουνού, το δάσος, τη φύση, αλλά το χωριό μας ήταν κοντά στη θάλασσα, οπότε είχαμε και την απόλαυση του μπάνιου. Ακόμη και σήμερα, στην ηλικία που είμαι, δεν νιώθω τόσο ελεύθερη όσο εκείνη την περίοδο. Θυμάμαι πως τότε δεν είχαμε καν ηλεκτρικό ρεύμα, ήμασταν με λάμπες και κεράκια. Μαγειρεύαμε στον ξυλόφουρνο. Κάθε μέρα, όλη την ημέρα, ήμασταν έξω με τους φίλους μας. Παίζαμε, τρέχαμε, ματώναμε, τρώγαμε φρούτα από τα δέντρα και ένιωθες ελεύθερος. Πραγματικά ελεύθερος! Κι αυτό είναι που μου λείπει πολύ. Επίσης, δεν ξέρω αν σήμερα τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν τέτοιες στιγμές σαν τις δικές μας. Νομίζω πως όχι, αλλά εύχομαι οι γονείς να τα βοηθήσουν να έρθουν πιο κοντά στη φύση, στη ζωή. Όλα μου τα παιδικά καλοκαίρια -τα περισσότερα τουλάχιστον- εκεί τα πέρασα και τα νοσταλγώ πάρα πολύ.

Μαρία Κορινθίου

Δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου το περσινό καλοκαίρι! Για πολλούς λόγους…Καταρχήν, ήταν από τις λίγες φορές που είχαμε ρεπό από τη δουλειά τόσο εγώ, αλλά και ο Γιάννης, κι έτσι ήμασταν συνέχεια μαζί με το παιδί μας. Από την άλλη, έτσι μόνο του, έσκασε σαν ιδέα να πάμε στην Σκιάθο κι εκεί μας περίμεναν πολλές εκπλήξεις. Βρήκαμε φίλους, γνωστούς, αγαπημένα πρόσωπα και μοιραστήκαμε πανέμορφες στιγμές μεταξύ μας. Με την Έλλη Κοκκίνου, την Σίσσυ Χρηστίδου, το Θοδωρή Μαραντίνη. Τα παιδιά έπαιζαν όλη την ημέρα στην παραλία. Ακόμη κι εμάς μας βγήκε ο παιδικός μας εαυτός και κάναμε μέχρι και water sports! Ήταν μοναδικές οι στιγμές! Και μην φανταστείς, κράτησε μόνο μία εβδομάδα όλο αυτό, όχι παραπάνω. Κι όμως, θα το θυμάμαι πάντα. Την Σκιάθο τη λάτρεψα γιατί είναι ένα νησί ειδικό για παιδιά. Οι παραλίες είναι πεντακάθαρες και με πολύ ρηχά νερά, έτσι δεν είχαμε άγχος για τα παιδιά μας. Από την άλλη,είναι καταπράσινη. Έχει υπέροχα γραφικά χωριουδάκια, απίστευτη θέα και είναι από τα λίγα νησιά που συνδυάζουν το μπλε και το πράσινο τόσο αρμονικά και μοναδικά. Νομίζω ότι, με την πρώτη ευκαιρία, θα ξαναπάμε στην Σκιάθο γιατί, ειλικρινά το λέω, πιο ευχάριστες διακοπές δεν έχω ξανακάνει! Και πιο ξέγνοιαστες.

Πηγή YUPIII

< Προηγούμενο   Επόμενο >

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ - ΧΑΝΙΩΝ

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ - ΡΕΘΥΜΝΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Το ENTERCITY άλλαξε και έγινε: ENTERPORTAL.
Για να στείλετε τις εκδηλώσεις σας κάντε κλικ εδώ!