ENTERCITY.GR - ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΧΑΝΙΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ - ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΚΡΗΤΗ Διαφήμιση


Διαφήμιση

ΑΡΧΙΚΗ arrow ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ arrow ΓΥΝΑΙΚΑ - LIFESTYLE arrow ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΚΑΙ ΚΡΕΑΤΙΝΗ: ΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ;
ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΚΑΙ ΚΡΕΑΤΙΝΗ: ΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ;

Πρωτεΐνη και Κρεατίνη: Πότε χρειάζεται να τα πάρω;

 


Τα τελευταία χρόνια γίνεται πολύς λόγος για τα συμπληρώματα διατροφής. Για πολλούς είναι μια πανάκεια που από μόνης της μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του οργανισμού ανεξάρτητα από την υπόλοιπη συμπεριφορά μας. Άλλοι πάλι κοιτούν τα συμπληρώματα διατροφής με επιφύλαξη βλέποντας σε αυτά κάτι ξένο, ακόμα και επικίνδυνο.

Ποια είναι ωστόσο η αλήθεια;

Είναι τα συμπληρώματα διατροφής χρήσιμα ή επικίνδυνα;

Η αλήθεια όπως συμβαίνει άλλωστε με τα περισσότερα πράγματα βρίσκεται κάπου στη μέση. Οποιουδήποτε είδους συμπλήρωμα διατροφής, σε αυτά συμπεριλαμβάνεται η πρωτεΐνη και η κρεατίνη, θα πρέπει να λαμβάνεται προκειμένου να καλύψεισυγκεκριμένες ανάγκες που για κάποιο λόγο λείπουν από τον οργανισμό μας.

Ας μιλήσουμε για την Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι ένα θρεπτικό συστατικό που συνήθως λαμβάνουμε μάσα από τη διατροφή μας. Άριστες πηγές πρωτεϊνών είναι τα κρέατα, τα ψάρια και τα προϊόντα ζωικής προέλευσης. Οι φυτικές πρωτεΐνες απαιτούν συγκεκριμένουςδιατροφικούς συνδυασμούςπροκειμένου να καλύψουν πλήρως τον οργανισμό.

Πότε χρειάζομαι πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνησυντελεί στην αύξηση και διατήρηση της μυϊκής μάζας όπως και στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης των οστών. Ως εκ τούτου στην περίπτωση που έχεις αυξημένες ανάγκες(π.χ. εντατική προπόνηση) τις οποίες δεν μπορείς να καλύψεις από τη διατροφή σου. Θα πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι η συμπλήρωση πρωτεΐνης δεν είναι απαραίτητη απλά επειδή γυμνάζεται κανείς αλλά έρχεται να καλύψει την έλλειψη της απαιτούμενης ποσότητας.

Η Κρεατίνη στο προσκήνιο

Η κρεατίνη είναι μια ενδοκρινής ουσία, μια ουσία δηλαδή που παράγεται από τον οργανισμό. Μπορούμε επίσης να την λάβουμε από τρόφιμα ζωικής προέλευσης όπως το κρέας και τα ψάρια.

Πότε χρειάζομαι Κρεατίνη



Η κρεατίνη είναι υπεύθυνη για την αύξηση της σωματικής απόδοσης. Η κρεατίνη είναι λοιπόν απαραίτητη σε αθλήματα σε περιπτώσεις εντατικής προπόνησης ή αθλήματα που απαιτούν δύναμη και ταχύτητα. Σε ορισμένες περιπτώσεις συνίσταται η χρήση κρεατίνης για άτομα που δεν καταναλώνουν καθόλου κρέας ή σε περιπτώσεις όπου η σχέση μυϊκής μάζας/λίπους είναι σαφέστατα υπέρ του δεύτερου.

 
< Προηγούμενο   Επόμενο >
Διαφήμιση

Προβληθείτε στο Entercity.gr :: Η εταιρεία μας :: Οι συνεργάτες μας :: Κατασκευή ιστοσελίδας :: Καταχωρήστε το site σας :: Free Internet :: Επικοινωνία