Κλείσιμο
Εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων & E-Shop στο Ηράκλειο Κρήτης
Type at least 1 character to search
ΚΟΡΥΦΗ

ENTERCITY

Διαφήμιση στη Google : Ότι πρέπει να γνωρίζεις

Οι διαφημίσεις στην Google ή, όπως ήταν παλαιότερα γνωστές, Google AdWords, αποτελούν μια από τις βασικότερες μορφές για διαφ΄ήμιση στο Internet. Ως ιδιοκτήτης μικρομεσαίας επιχείρησης (εάν, βέβαια, δεν τις χρησιμοποιείτε ήδη) είναι βέβαιο πως έχετε ακούσει πολλά για αυτές. Και είναι απόλυτα λογικό.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι επιχειρήσεις, κατά μέσο όρο, δαπανούν $9.000 με $10.000 τον μήνα σε διαφημίσεις Google. Το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) κυμαίνεται από $1 έως $2 στο Δίκτυο Αναζήτησης (Search Ads) και κάτι λιγότερο από $1 στα Display Ads.

Γιατί είναι σημαντικές οι διαφημίσεις Google;

  • Αύξηση του πελατολογίου.
    Το Google Ads είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Εάν οι διαφημίσεις Google σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στείλει εξαιρετικά πολύτιμους δυνητικούς πελάτες στο website σας ή σε άλλη ηλεκτρονική ιδιοκτησία. Το Google Ads σας επιτρέπει να εστιάσετε στους χρήστες εκείνους που αναζητούν και θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με αποτέλεσμα να κατευθύνει μόνο αυτούς στο website σας.
  • Είναι μια ευέλικτη marketing πλατφόρμα
    Όποιος χρησιμοποιεί τακτικά το Google Ads θα σας πει ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα marketing καθώς είναι συμβατό με ένα ευρύ φάσμα άλλων πλατφορμών marketing και συστημάτων λογισμικού. Μπορείτε εύκολα όπως και σε άλλες πλατφόρμες πχ στις διαφημίσεις instagram, να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις Google ώστε να εστιάσετε σε συγκεκριμένους τύπους χρηστών. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα με βάση την τοποθεσία τους, τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιούν και το website το οποίο επισκέπτονται και το οποίο ανήκει στην Google. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα να ορίσετε τον δικό σας προϋπολογισμό για συγκεκριμένους τομείς μιας καμπάνιας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ορίσετε ημερήσιους προϋπολογισμούς και όρια στο ποσό που είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε σε κλικ για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.
  • Έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI)
    Με τις διαφημίσεις Google πληρώνετε μόνο όταν γίνεται κάποιο click σε αυτές και για τον λόγο αυτόν, όταν βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας, μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης, κάτι που μπορεί να μην είναι δυνατό με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ. Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε ποια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας. Για να έχετε μια σαφέστερη εικόνα του τι θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να δοκιμάζετε και να παρακολουθείτε συνεχώς τις καμπάνιες σας. Το Google Ads είναι τέλειο για αυτό προσφέρει απόλυτη διαφάνεια και οι πληροφορίες που χρειάζεστε είναι άμεσα διαθέσιμες.
    Όταν βρίσκετε τομείς της καμπάνιας σας που προσφέρουν καλή απόδοση επένδυσης, θα πρέπει να εστιάσετε τις προσπάθειες και τον προϋπολογισμό σας σε αυτούς. Εάν μια καμπάνια ή επιμέρους κομμάτια αυτής (ad groups, ads, keywords) κοστίζουν χρήματα, απορρίψτε τα.
  • Προσφέρουν γρήγορα και διαφανή αποτελέσματα
    Το Google Ads είναι γνωστό για την παροχή γρήγορων, απλών αποτελεσμάτων και αναφορών των αποδόσεων των καμπανιών σας. Είναι εύκολο να αναλύσετε την πρόοδο των καμπανιών σας, επειδή η πλατφόρμα σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια, όπως τις διαφημίσεις στις οποίες έγινε κάποιο click, τα keywords που εισήγαγαν οι επισκέπτες του website και το κόστος των click (CPC).
  • Αξιοποιεί τεράστιες, υψηλής ποιότητας πηγές επισκεψιμότητας.
    Λόγω της κυριαρχίας της Google στην αγορά και της τεράστιας πελατειακής βάσης, ο γίγαντας της αναζήτησης μπορεί να στέλνει στις επιχειρήσεις τεράστιο όγκο επισκεψιμότητας καθημερινά, εάν αυτές οι επιχειρήσεις διαθέτουν τον προϋπολογισμό για αυτό.
    Η Google υπερηφανεύεται για την εμφάνιση σχετικού περιεχομένου και διαφημίσεων και η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και να βελτιώνει τους αλγόριθμους της μηχανής αναζήτησής της για να παράγει τα πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και διαφημίσεις. Αυτό έχει θετική επίδραση για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν διαφημίσεις Google καθώς στέλνουν δυνητικούς πελάτες και πολύτιμους επισκέπτες στο website της επιχείρησής σας και σε άλλους διαδικτυακούς προορισμούς που έχετε ορίσει για την επιχείρηση σας.

Πόσο όμως κοστίζουν πραγματικά οι διαφημίσεις στην Google;

O βασικότερος παράγοντας που καθορίζει το κόστος των διαφημίσεων είναι ο ανταγωνισμός. Ανάλογα με τον κλάδο που δραστηριοποιήστε και την ένταση του ανταγωνισμού, οι λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε μπορεί να ξεκινούν από 0,1€ ανά κλικ και να φτάνουν μέχρι και τα 5€ σε κλάδους με πολύ έντονο ανταγωνισμό (π.χ. τουρισμός, κατασκευή ιστοσελίδων κλπ.).

Για να μπορέσει η Google να καθορίσει το τελικό ποσό που θα πληρώσετε ανά κλικ, βασίζεται σε μια λογική δημοπρασίας.